Afdelingsledere til PPR i Holbæk Kommune (37 timer, pr. 1.august)

Profilbillede
dato

Afdelingsledere til PPR i Holbæk Kommune (37 timer, pr.1.august)

PPR i Holbæk er i rivende udvikling. Der kommer løbende nye spændende opgaver til, og vi bliver flere. Vi ønsker derfor at omlægge ledelsen af PPR. Fra i dag, hvor der blot er en overordnet leder, ønsker vi fremover også at have afdelingsledere. 

PPR i Holbæk består af en række områder, hvor en masse forskellige fagpersoner udfører mangeartede opgaver. Opgaver, som dækker over alt lige fra fx kompetenceudvikling, understøttende aktiviteter i dagtilbud, skoler og dagbehandlingsskoler, faglige undersøgelser af mange forskellige slags og konkrete indsatser, som tilbydes direkte til børn, unge og familier. Opgaverne løses af en mangfoldighed af fagpersoner - logopæder, tosprogskonsulenter, fys/ergo, psykologer, specialpædagogiske konsulenter, ressourcepædagoger, socialrådgiver m.fl. 

Opgaverne er på mange måder overlappende, hvilket i dagligdagen kræver et godt blik for den tværgående sammenhæng.

Helt overordnet søges en afdelingsleder til psykologgruppen og en til ledelse af fagligheder på tværs.
Hvordan opgaverne helt konkret skal fordeles i ledergruppen, afhænger af de kompetencer, som den kommende ledergruppe besidder – og fordelingen vil med sikkerhed ændre sig efterhånden, som opgaverne i PPR ændrer sig. 

Ledelse i PPR kræver erfaring med og viden om ledelse af højt specialiserede fagpersoner, som i dagligdagen er udkørende og selvtilrettelæggende. Det kræver ledelse, som i høj grad er baseret på tillid, og som samtidig er meget tydelig i forhold til at sætte retning og skabe rammer, der sikrer, at opgaverne løses – og som samtidig skaber et engagerende arbejde for alle.

Vi ønsker afdelingsledere, som har erfaring med ledelse af fagpersoner, og selv om man naturligvis ikke kan være ekspert på alle fagområder, så kræver arbejdet grundlæggende viden om PPR-området, og en åbenhed og nysgerrighed på alle faggruppes særlige bidrag ind i det tværfaglige arbejde.

Som menneske har vi brug for engagerede og nærværende personer, som evner at reflektere over praksis og de bagvedliggende forståelser. Personer, som vil være med til at sætte retning, og samtidig knokle for at omsætte denne retning til dagligdags opgaveløsning af høj kvalitet.

Vi tilbyder en dagligdag med tårnhøj faglighed, fantastiske fagpersoner, spændende og varierede opgaver, og fremover også et ledelsesteam, som samarbejder tæt i forhold til stort og småt – og som også har det sjovt undervejs.

Ansøgningsfrist den 5.juni 2024. 

1.samtale afholdes 11.juni og 2.samtale 20.juni (kandidater, som går videre til 2.samtale, vil skulle gennemføre ledelsestest)

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til:

  • Leder af PPR Lasse Gulstad Larsen, tlf. 72 36 71 96, lasgl@holb.dk

Ansøgningen sendes elektronisk vedlagt CV og eksamensbevis.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Jernbanevej 6, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6037715

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet